Kuchyně

Krtkův dort trochu jinak

23.5.2017  | 
18156901_10209243256380672_3283259639598093466_n

Velké nádoby se sypkými proteiny už nejsou jen doménou siláků, kteří si je nechávají připravit po náročném tréninku, aby podpořili růst svalové hmoty. Proteiny jsou čím dál častěji využívány také běžnými smrtelníky, jenž mají nedostatek bílkovin ve své stravě, snaží se zhubnout, zkvalitnit svoji svalovinu nebo si chtějí dopřát něco sladkého bez výčitek svědomí a strachu z přibírání. A tak to mám právě já. Miluju sladké a nedokážu si bez něj představit den, ale je pravda že například po třech hodinách intenzivního cvičení si bábovku vážně nedám.

Při vaření a pečení lze použít téměř všechny proteinové prášky, ale nejlepší je syrovátkový protein, protože se tepelnou úpravou nezmění jeho chuť a ani nedělá hrudky. Já osobně používám tento: GOLD WHEY PROTEIN Nejen na pečení :)

Pokud někdo milujete klasické piškotové korpusy tak toto vážně nezkoušejte !!!

Korpus: 4 vejce, 2 odměrky vanilkového proteinu, 1 pudinkový prášek čokoládový, 1/2 prášku do pečiva, 20 g holandského kakaa, 20 kapek vanilkové stévie.

Náplň: 2 nízkotučné tvarohy, 2 odměrky van. Proteinu, 10 kapek stévie vanilkové. Postup: do předehřáté trouby dáme péct těsto na 180 ‘C na 15 min na pečící papír. Jde krásně z papíru odlepit. Vydlabej místo na náplň. Vyskládej banány, navrš tvaroh a vydlabaným zbytkem posyp. Vyjde na šest větších kousku ke kávě o hodnotách 35 g bílkovin, 15 g sacharidu a 5 g tuku.

Tož dobrou chuť naše Nezoufalé Fitnessky

Mohlo by se Vám líbit